Σάββατο, 6 Νοεμβρίου 2010

Αύριο η μεγάλη ώρα!


Κάναμε ένα όμορφο ταξίδι. Δίπλα μου στάθηκαν εκατοντάδες συμπολίτες μου απ' όλα τα Νότια Προάστια. Πολίτες με χαμόγελο, προβληματισμούς και όρεξη για τα κοινά, άνθρωποι που μου έδωσαν την ευκαιρία να εκφραστώ, που με άκουσαν και τους άκουσα.

Αυτή η Κυριακή είναι ένα στοίχημα για εμένα προσωπικά αλλά και για τον ελληνικό λαό. Καλούμαστε να παρουσιαστούμε όλοι μπροστά στην κάλπη και να ρίξουμε την δική μας βόμβα μέσα στο φάκελο. Μια βόμβα που θα κουνήσει συθέμελα ένα σύστημα διαβρωμένο από όλους εκείνους που εκμεταλλεύτηκαν την πατρίδα μας.

Μην υπολογίζουμε σε θαύματα αν δεν κάνουμε πράξη τη ρήση: "Δράσε ή Σκάσε". Τον δρόμο της δράσης επέλεξα κι εγώ και καλώ όλους τους σκεπτόμενους και ενεργούς πολίτες να κάνουν το ίδιο. Οι εκλογές δεν είναι το τέλος μιας πορείας. Είναι η αρχή μιας καινούργιας περιπέτειας που αφορά το μέλλον της περιοχής στην οποία ζούμε και θα ζήσουν οι επόμενες γενιές.

Η ψήφος σας θα μου δώσει ακόμη περισσότερη ώθηση και όρεξη για δουλειά, μια λέξη άγνωστη για τα κουρασμένα μυαλά ορισμένων. Πόρτα- πόρτα, δρόμο-δρόμο, θα βρεθώ ξανά στις επάλξεις όπου και όποτε χρειαστεί, γιατί η δική σας εμπιστοσύνη είναι δική μου ευθύνη, είτε εκλεγώ είτε δεν εκλεγώ.

Η πατρίδα μας χρειάζεται τους καλούς Έλληνες κι ελπίζω όλοι εμείς την Κυριακή να κάνουμε αυτό που πρέπει! Σας Ευχαριστώ!

1 σχόλιο: