Σάββατο, 30 Οκτωβρίου 2010

Ο μικρότερος στο ψηφοδέλτιο του μικρού στο Νότιο Τομέα!


Ναι, είμαι ο μικρότερος! Είμαι γεννημένος το 1990 και ναι ακόμη δεν βγήκα απ' το αυγό. Δεν έχω ακόμα τελειώσει τις σπουδές μου ούτε έχω ποτέ αναλάβει κάποιο υπεύθυνο πόστο στην τοπική αυτοδιοίκηση. Δουλεύω και σπουδάζω ταυτόχρονα και ναι δεν θα σας το κρύψω, το όνειρό μου δεν είναι να γίνω δημόσιος υπάλληλος!

Παρόλα αυτά είμαι ΕΔΩ, ενεργός και ζητώ τη δική σας στήριξη και τον δικό σας σταυρό για να δώσω τη δική μου μάχη στο περιφερειακό συμβούλιο.

Για το λόγο αυτό ζητώ ΣΥΓΓΝΩΜΗ:
  • Που δεν έκατσα με σταυρωμένα χέρια για να περιμένω τους "μεγάλους" να λύσουν τα προβλήματα της γενιάς μου
  • Που δεν είπα δεν βαριέσαι, απέχω και πάω για καφέ
  • Που χάλασα σε κάποιους την σούπα και την θεωρία ότι οι νέοι είμαστε ανώριμοι και τα περιμένουμε όλα έτοιμα
  • Που αμφισβητώ την κατεστημένη πολιτική νοοτροπία και λειτουργώ διαφορετικά
  • Που δεν τάζω θέσεις και ρουσφέτια σε ψηφοφόρους
  • Που είμαι ιδεαλιστής και πιστεύω στο αδύνατο
Ένα μεγάλο συγγνώμη που κατεβαίνω στις περιφερειακές εκλογές και ζητώ την ψήφο του Ελληνικού λαού με βλέμμα καθαρό και συνείδηση ήσυχη!

Υ.Γ. Τώρα καταλαβαίνω τον Βασίλη Κικίλια που κι αυτός όντας ο μικρότερος ηλικιακά υποψήφιος περιφερειάρχης, αντιδρά στους "μεγάλους"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου