Σάββατο, 9 Οκτωβρίου 2010

Ας συστηθούμε!




Με αυτό το ιστολόγιο, ξεκινά η άμεση επαφή μας και η παρουσίαση της δικής μου πορείας με τη δική σας στήριξη και βοήθεια στα Νότια Προάστια.

Ονομάζομαι Γιάννης Πήλιουρας. Γεννημένος το 1990 και με καταγωγή το Λεωνίδιο Αρκαδίας, την περίφημη Τσακωνιά, κατοικώ μόνιμα εδώ και 20 χρόνια στο Παλαιό Φάληρο. Σπουδάζω στο Τμήμα Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών, του Παντείου Πανεπιστημίου ενώ παράλληλα είμαι junior researcher στο Κέντρο Ευρωατλαντικών Μελετών του Ινστιτούτου Διεθνών Σχέσεων του Παντείου Πανεπιστημίου.

Αρθρογραφώ σε πολλά έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα πολιτικού και φοιτητικού περιεχομένου, άρθρα τα οποία μπορείτε να δείτε και στη δεξιά στήλη. Παράλληλα μέσα απ' τα blogs γίνονται αρκετές παρεμβάσεις μου σε ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα και την πλούσια επικαιρότητα των ημερών μας καθώς και καμπάνιες για την έξωθεν καλή μαρτυρία της χώρας μας.

Από το σχολείο ακόμα, ενεργός μέσα από τα μαθητικά μας συμβούλια, ξεκίνησα την πολιτική μου δράση στο Πανεπιστήμιο ενώ μέσα από το Πατριωτικό Φοιτητικό Κίνημα, αγωνίστηκα στο πλάι σπουδαίων συμμαχητών. Όντας στο παρελθόν, Αντιπρόεδρος ΝΕ.Ο.Σ. και Πρόεδρος της Φ.Ο.Σ., βρέθηκα κοντά σε νέους και νέες που διψούν για Ελλάδα και ένα καλύτερο αύριο. Πλέον μέσα από τις τάξεις της Νέας Δημοκρατίας και με στόχο την επανακατάκτηση της αξιοπρέπειας της χώρας μας με τομές και ρήξεις με το παρελθόν, αποφάσισα να συμμετέχω σε ένα μεγάλο αγώνα!

Τώρα, ο αγώνας αυτός είναι οι Περιφερειακές Εκλογές που με πρόσταξε να βρεθώ στο πλάι ενός επίσης νέου πολιτικού, του Βασίλη Κικίλια, ενός επιστήμονα και αθλητή. Μακριά από τα λάθη του παρελθόντος, με όρεξη για δουλειά και ανανέωση του πολιτικού σκηνικού.
Σας καλώ, να βρεθούμε συνοδοιπόροι σε αυτό το ταξίδι που μόλις αρχίζει, με τις δικές σας ιδέες, προτάσεις και επισημάνσεις. Γιατί χωρίς εσάς, η προσπάθειά μου δεν έχει κανένα απολύτως νόημα! Στείλτε μου ένα μήνυμα στο ypiliouras@yahoo.gr ή στα άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που βλέπετε στο πλάι (twitter, facebook, friendfeed) και ελάτε να επικοινωνήσουμε. Ιδιαίτερα για όσους ψηφίζουν σε Παλαιό Φάληρο, Αγ. Δημήτριο, Καλλιθέα, Μοσχάτο, Ταύρο, Ελληνικό, Αργυρούπολη, Νέα Σμύρνη, Γλυφάδα, Άλιμο είναι καλή ευκαιρία να μου εκθέσετε τα θέματα που θέλετε να αναδείξω τόσο κατά την προεκλογική περίοδο, όσο και μετεκλογικά είτε εκλεγώ είτε όχι.

Γιατί η Δύναμή μου είστε ΕΣΕΙΣ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου